2010-07-09:

RECON - prezentacja

recon:swars:syndicate wars
Bardzo krótki news - zgodnie z obietnicą, nasza prezentacja z RECON dot. Syndicate Wars Port:

recon_swars.pdf (1MB)

Więcej później ;)

Comments:

2010-07-10 03:00:05 = KissXSis Fan
{
Trochę "sucha" ta prezentacja, mógłbyś jeszcze jakieś audio albo coś dorzucić :) A tak to tylko smaku narobiłeś ;p
}
2010-07-10 03:50:36 = Gynvael Coldwind
{
@KissXSis Fan
Cóż, tak to już jest ze slajdami ;)
Anyway, widziałem, że orgowie nagrywali, więc mam nadzieje, że będzie upublicznione video/audio w niedługim czasie ;)

Anyway, pomysł z audio jest niezły i może da się jakieś nagrać do tego, o ile byłoby zainteresowanie ofc ;)
}
2010-07-10 04:27:47 = tanatos
{
Podoba mi się kolorystyka slajdów (tzw. "zieleń Kawasaki") :)
}
2010-07-10 13:26:48 = Gynvael Coldwind
{
@tanatos
"zieleń Kawasaki" - a to dobre... a podobno (wg stereotypów) mężczyźni nie znają dziwnych (opisowych) nazw kolorów ;))))
}
2010-07-10 16:46:52 = Dreadlish
{
Ja bym powiedział po prostu że to jest zielony, a dokładniej 00ff00 :D
}
2010-07-11 00:19:29 = tanatos
{
@Gynvael Coldwind
Zgadza się, ale motocykliści akurat ten znają :D
http://www.google.pl/search?q=green%20kawasaki
}
2010-07-12 20:45:34 = Dab
{
Świetna robota, są gdzieś dostępne materiały pośrednie? Chętnie bym zobaczył ewolucję jakiegoś fragmentu kodu :)
}
2010-07-12 23:56:09 = Gynvael Coldwind
{
@Dreadlish
;D

@tanatos
Cieekawe ;)
Zdawałem sobię sprawę, że niektóre grupy zawodowo-hobbystyczne znają różne "dodatkowe" kolory, ale nie spodziewałem się motocyklistów ;)))

Np. gracze niektórych serwerów ultimy online znają #000 jako true black ;)
A niektórzy kierowcy "bardzo ciemno pomarańczowy" jako #f00 ;DDD

@Dab
Repozytorium niestety nie ma na publiku ;/
Ale złap mnie na IGK albo przy innej okazji, to mogę coś tam więcej ci pokazać niż na sieci leży ;)
}
2010-07-17 13:46:15 = Yarek
{
Jak już chyba kiedyś pisałem a napiszę jeszcze raz: chylę czoła przed waszą pracą!! ;)

Prezentacja bardzo fajna, daje jakiś pogląd na waszą pracę choć przydałoby się dłuższy komentarz do niektórych fragmentów (bo niestety człowiek jest za głupi na to by wszystko pojąć ;) ).

Z tego co zrozumiałem to napisaliście własny disassembler? Napisz coś więcej o nim, może jakiś wpis na blogu??

ps. kierowcy znają jeszcze "późny z zielony" ;]
}
2010-07-18 00:26:36 = Gynvael Coldwind
{
@Yarek
Hehe thx ;)

Anyway, jak pisałem - mam nadzieje że nagranie z RECON będzie upublicznione niedługo :)

Co do disassemblera, to tak. A nawet 2 + prototyp (więc prawie 3 ;p).
Natomiast engine diassemblujący był 3rd party - za pierwszym razem z disassemblera ndisasm (projekt netwide assembler aka nasm), a za drugim razem z binutills (to chyba część GCC).
Prototyp był w pythonie, z wrapperami do binutills własnie.

Anyways, pogadam z Unavem, może coś by skrobnął o tych disassemblera faktycznie :)

p.s. hehe brzmi jak "bardzo ciemno pomarańczowy" :D
}

Add a comment:

Nick:
URL (optional):
Math captcha: 1 ∗ 8 + 2 =