Poniżej zamieszczam linki do prezentacji (PDF) z mojej prelekcji "Practical security in computer games", oraz wersję 0.0.1 alpha SilkProxy. O tym ostatnim parę słów: jest to multi-tunel napisany w C++, skryptowalny w Pythonie, który może służyć kilku do kilku rzeczy, takich jak analiza protokołu, fuzzing ruchu sieciowego puszczonego przez tunel, czy jako proxy. Wersja którą publikuje to wersja którą używałem podczas badań do prezentacji, i jest to wersja robocza, tj. nie wszystko jeszcze działa jak bym chciał, interfejs jest nieudokumentowany i brakuje jeszcze części funkcjonalności - tak więc póki co jest to raczej ciekawostka dla programistów niż coś z czego faktycznie można korzystać. Niemniej jednak zachęcam do rzucenia okiem (w pliku http.py jest prosty przykład użycia; uruchamia się to ./SilkProxy skrypt.py, samo ./SilkProxy też zadziała; do skompilowania trzeba posiadać pythona z headerami/libami do C, oraz GCC (może być MinGW)) ;>
Linki:
* CONFidence200902_GynvaelColdwind.pdf (3 MB, PDF) - prezentacja
* silkproxy_alpha.zip (45 KB, ZIP, C++) - SilkProxy 0.0.1
No i tyle.
2009-11-23:
Comments:
wiec chyba mam szczescie, ze nie polecialem na konf. zwabiony nazwa tematu.
Chyba, ze celem tego bylo pokazanie, ze bledy w grach wystepuja - oczywiscie,
ze wystepuja i nie raz udowodnil to Luigi A.
PS: teraz to nazwisko chyba zaczelo Ci "cos" mowic ;P
Dzięki za komentarz ;> Widzę, ze podzielasz moje zdanie ;>
Ano, brakowało jakiegoś 0-daya z code execkiem. No nic, raz człowiek robi wszystko bez błędów, a raz się uczy ;>
Yep, teraz Luigi A. mi coś mówi hehehe
Add a comment: