2011-11-20:

Magus Ex Machina – a product of a 48h codejam (+pytanie)

gamejam:magus ex machina:compo
W zasadzie ten post jest po angielsku, ale po polskiej stronie lustra chciałem zapytać osoby zainteresowane moimi video tutorialami z serii Gamedev:
Czy chcielibyście posłuchać coś więcej o budowie/tworzeniu Magus Ex Machina (w postaci videocastu z serii Gamedev)?

Post o którym mowa dostępny jest po angielskiej stronie lustra.






Comments:

2011-11-20 17:18:47 = Nism0
{
Osobiście tylko czekałem na takie pytanie ;)
Jeśli o mnie chodzi, chętnie posłucham / pooglądam nawet jeśli by to miało być real-time only.
}
2011-11-20 17:37:59 = olo16
{
Pewnie, że chcielibyśmy :P
}
2011-11-20 20:10:31 = noname
{
Myślę, że pytanie zbędne bo na pewno wszyscy zainteresowani są zainteresowani :)
}
2011-11-20 20:44:04 = PLprog
{
Pewnie, że chcielibyśmy :D
}
2011-11-20 20:55:44 = WhiteLightning
{
Ja tez bardzo chetnie zobacze.
}
2011-11-20 21:08:50 = lekto
{
Też chętnie obejrzę i się czegoś nauczę.
}
2011-11-20 21:23:15 = Jszek
{
Jeszcze się pytasz? Jasne, że tak.
}
2011-11-21 09:27:30 = mulander
{
Zdecydowanie tak :)
}
2011-11-21 14:13:39 = kasado
{
Oczywiście, że tak :))
}
2011-11-21 15:43:18 = lukasz1235
{
Jestem na tak ;)
}
2011-11-21 18:34:29 = FilGore
{
Nie będę odbiegał od reszty, też bym chciał...
}
2011-11-24 15:38:35 = Wanngo
{
W sumie To chyba zadałeś Pytanie Retoryczne . Każdy twój Kurs Lub Art jest jak masa Innych źle ilustrowanych(talent do tłumaczenia).

Twoje Video O GameDev Też Super :D bardzo Fajnie ze dzielisz się swoim bezcennym doświadczeniem , a odp na pytanie : 3x Tak xD
}
2011-11-24 20:02:13 = Niecierpliwy
{
Kiedy będziemy mogli zobaczyć kolejny odcinek z serii GameDev. ???
Już nie mogę się doczekać :)
}
2011-11-25 19:52:24 = Drraven
{
Eh, pewnie, że każdy by chciał :D Taka mentalność ludu :)
}
2011-11-26 15:59:39 = Gynvael Coldwind
{
Huhu, sporo komentarzy ;)

Anyway przed chwilą wrzuciłem kolejne 2.5 odcinka o gamedev/sokoban (o sokoban będzie jeszcze jeden eps, ale prawdopodobnie dopiero w trakcie wrzucania epsów o kolejnej gierce).

Rzućcie też okiem na http://www.youtube.com/watch?v=cXuQy5dK5Yw plz ;)

Cheers!
}
2011-11-26 21:03:34 = Wanngo
{
W sumie Nie ważne i tak każdy Przeanalizuje i pewno dużo wyniosę z tego :D
}
2011-11-28 09:06:03 = WhiteLightning
{
Odnosnie pytania z filmiku, mnie najbardziej ciekawia kwestie organizacyjne. Podzial pracy,jak laczycie kod. W jakiej kolejnosci tworzycie poszczegolne rzeczy itp. I jak ustalacie pomysl, realizacje itp.

Jak na razie tylko raz bralem udzial w compo na IGK w tym roku i glownie organizacja nas zjadla, wifi dzialalo marnie, wiec nasz server SVN byl bezuzyteczny co utrudnilo laczenie, skupilismy sie tez na dodawaniu bajerow przez co braklo czasu na zrobienie gameplaya:)

}
2011-11-28 12:25:52 = MDW
{
No baaa... pewnie, że chcemy.
}
2011-11-28 15:53:49 = Rolek
{
Pewnie, że chcielibyśmy posłuchać :D

Przy okazji trochę zmodyfikowałem Sokobana z epsa 6 http://speedy.sh/6qtGk/sokoban.7z :)
}
2011-12-04 07:26:13 = sejsej
{
Bardzo Chcemy :D
}
2011-12-04 16:39:04 = ciekawy majster
{
Zamierzasz się skupić na game dev czy będą też rozwijane inne serie (shadow)?. Zepsuję trochę statystyki, jestem na nie.
}
2011-12-05 21:48:07 = coder
{
pewine ze chce posluchac ;)
}
2012-08-29 19:43:50 = stanislaw
{
coś tu posucha ! mr Coldwind :) zdaję sobie sprawę, że to wszystko czasochłonne ale tutaj ludzie czekają :))
tutki miazga ! G E N I A L N E !! powodzenia
}
2014-02-17 21:19:57 = PROTON
{
Bardzo fajna gierka, przejrzałem kod, fajne wykorzystanie OpenGLa. Mam pytanie.
Czy mogę wykorzystać grafikę do swoich projektów?
}

Add a comment:

Nick:
URL (optional):
Math captcha: 2 ∗ 6 + 8 =