Temat: "Ewolucja układów graficznych"
Opis:
Grafika jest nieodłączną cechą (prawie) każdej gry komputerowej, ale niestety możliwości graficzne ograniczone są zarówno mocą obliczeniową CPU jak i możliwościami oferowanymi przez kartę graficzną. Od początku lat '70 zeszłego wieku, kiedy pojawiły się pierwsze konsole do gier oraz domowe mikrokomputery, projektanci układów graficznych prześcigali się w wymyślaniu rozwiązań które sprawiłyby, że to ich konsola, mikrokomputer, czy też karta graficzna będzie oferować lepszą grafikę. Wiele z wymyślonych rozwiązań było (zdaniem prelegenta) bardzo ciekawych, a więc wartych przypomnienia.
Czas prelekcji: 45 minut (wstępnie)
Standardowo, po konferencji wrzucę prezentację i w miarę możliwości nagranie prelekcji (co mi przypomina, że mam jeszcze do wrzucenia nagranie z zeszłego roku...).
Tak więc, również standardowo, zapraszam na konferencję i moją prelekcję ;>
Cheers!
Comments:
O samym CUDA moze wspomne (ale tylko wspomne).
A czy warto sie uczyc - brzmi bardzo specific. Chyba bym sie nie nastawial na zawod 'programista CUDA/OpenCL', ale jako dodatkowa umiejetnosc w niektorych firmach (czy raczej osrodkach akademickich) brzmi niezle.
Jeżeli interesuje Cię przeprowadzka do Londynu, Amsterdamu, Frankfurtu nad Menem, Genewy, Zurichu, Zugu(?) , Singapuru lub Hong Kongu. Masz dyplom renomowanej (czytaj zachodniej) uczelni lub PhD przed nazwiskiem, w ostateczności wyczesaną w kosmos CVkę ;). Pojęcia lot, dźwignia, HFT, instrument finansowy nie są Ci obce to warto.
Można gdzieś obejrzeć prezentację?
Add a comment: